۱۳۹۴ مرداد ۱۳, سه‌شنبه

ایران - تقلب و شیادی این بار در مدارک ویکی لیکس از طرف رژیم آخوندی

احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امورحقوق بشر درایران 
روزنامه گاردین دریک افشاگری در تاریخ 12مرداد فاش ساخت که رژیم آخوندی برای لکه دار کردن احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در ایران اقدام به جعل مدارک ویکیلیس کرده است خبر را خودتان بخوانید:

گاردین نوشت آژانس‌های خبری متعلق به رژیم ایران همزمان با وب سایتهای دولتی مقالاتی را انتشار دادند که در آن احمد شهید را متهم به دریافت یک میلیون دلار پول از سفارت عربستان در کویت جهت موضعگیری علیه رژیم ایران می‌کند و متعاقباً یک مقام رژیم ایران نیز با استفاده از این جعلیات تلاش کرد اعتبار احمد شهید را زیر سؤال ببرد. 
گاردین اضافه کرد: وب سایت ویکی‌لیکس با اعتراض به این اقدام رژیم ایران خواهان مشخص کردن مدرک مورد ادعای رژیم ایران گردید. تحقیقات بعدی نشان می‌دهد که رژیم ایران برای انجام این جعلیات با استفاده از یک تکنیک کامپیوتری اقدام به دست بردن در اسناد ویکی‌لیکس و سربرگهای دیپلوماتیک عربستان کرده است. 
گاردین نوشت رژیم ایران از اقدامات برنامه‌ریزی و هماهنگ شده مشابه یی برای پراکندن اطلاعات غلط در مورد فعالان و مخالفان خود استفاده می‌کند. 
در ادامه این گزارش آمده است بر اساس اخبار مخابره شده توسط خبرگزاریهای ایسنا و فارس متعلق به رژیم ایران محمد جواد لاریجانی روز چهارشنبه از این اتهام ساختگی برای متهم کردن احمد شهید استفاده کرد و مدعی شد رژیم ایران بزرگترین دموکراسی در خاورمیانه است. 
ادامه ....