۱۳۹۴ شهریور ۶, جمعه

ایران - بهروز آلخانی در آخرین دیدار: من راهم درست است، نبایستی در مقابل زور و استبداد کوتاه آمد

مادر بهروز آلخانی 

خانواده بهروز آلخانی اعلام کردند که روز سه شنبه سوم شهریور درآخرین دیداری که با بهروز داشته اند وی با روحیه سرشاربوده و مستمر به ایستادگی و درستی راهش و ایستادگی در مقابل این رژیم تاکید میکرده است .

در مدتی که از اعدام بهروز میگذرد دوستان ,نزدیکان و اهالی ارومیه و سلماس و مردم روستای آق برزه به دیدار این خانواده داغدار رفته و ابراز همبستگی کرده اند. 

همچنین زندانیان سیاسی کرد درزندانهای ارومیه ,زنجان ,تبریز با صدور بیانیه ای 

مشترک اعدام جنایتکارانه بهروز آلخانی را محکوم کردند.

در بیانیه زندانیان سیاسی آمده: «رفیق مبارزمان بهروز آلخانی در طول چند سال گذشته با وجود مشکلات روحی و روانی به‌دنبال شکنجه‌ های شدید و نگهداری حدود ۱۹ ماه در انفرادی، هم‌چنان مقاومت را سرلوحه خود قرار داده بود و راهی را که دیگر رفقایمان سیروان، منصور، علی، حبیب، حسین و حبیب‌الله با روحیه انقلابی در زندان ارومیه به سرانجام رسانده بودند، وی نیز با قدمهای استوار پیمود و در کنار آنان برای همیشه در دل ملتش جاویدان گشت».

مقاومت ایران اعدام جنایتکارانه زندانی سیاسی کرد بهروز آلخانی را به خانواده و دوستان او و به مردم کردستان تسلیت گفت و از عموم هموطنان به‌ویژه جوانان سراسر کشور خواست علیه اعدامهای وحشیانه، به‌خصوص اعدام زندانیان سیاسی به‌پاخاسته و به حمایت از خانواده اعدام شدگان و زندانیان سیاسی قیام کنند.