۱۳۹۴ شهریور ۲۹, یکشنبه

ایران - اعتراض مردم جاسک به مرگ یک زن باردار


این زن باردار بدلیل نبودن امکانات در بیمارستان درگذشت و موجب خشم و اعتراض مردم شد.

ایران - شورای ملی مقاومت ایران :تداوم حركتهاي اعتراضي فرهنگيان براي تأمين حقوق و رفع تبعيض از آنها




درحالی به اول مهر نزدیک میشویم که تعدادی از معلمان آزاده کشورمان دربند و اسارت رژیم آخوندی هستند چرا که آنها زیر بار زور نرفته و حق خود را میخواستند.
 درهمین رابطه کمیسیون آموزش و پرورش شورای ملی مقاومت ایران اطلاعیه ای صادرکرده است که در آن با اشاره به دستگیری معلمین خواست که به حمایت از خواستهای معلمان برخیزند:  
در آستانه شروع سال تحصيلي جديد شمار زيادي از معلمان كشور از جمله محمود بهشتي لنگرودي، مهدی بهلولی و محمد رضا نیک نژاد كه به تازگي دستگير شده اند و همچنين رسول بداقي، اسماعيل عبدي، علي اكبر باغاني، عليرضا هاشمي و عبدالرضا قنبري كه از قبل در زندان بودند، همچنان در زندان به سر مي برند. اين در حاليست كه علي اصغر فاني، وزير آموزش و پرورش آخوند روحاني، در روز 24 شهريور با ترفندي فريبكارانه ابراز اميدواري كرده بود كه معلمان زنداني تا قبل از اول مهر و بازگشايي مدارس آزاد خواهند شد.
محكوميت زنداني سياسي رسول بداقي معلم شريفي كه به خاطر دفاع از حقوق معلمان شش سال در زندان به سر مي‌برد، در روز 13مرداد 94 به پايان رسيده است، اما رژيم آخوندي از آزاد كردن وي سر باز مي زند و در يك محاكمه فرمايشي و خودسرانه بار ديگر او را به سه سال زندان محكوم كرد.
 معلمان زحمتكش كشور در رژيم آخوندي حقوقي حدود يك ميليون تومان دريافت مي كنند كه اين يك سوم خط فقر اعلام شده توسط خود رژيم است. معلمان زنداني به خاطر دفاع از حقوق فرهنگيان و تلاش براي رفع تبعيضهايي كه از آن رنج مي برند و همچنين در دفاع از حق تحصيل رايگان و فراهم كردن امكانات آموزشي برابر براي تمامي دانش‌آموزان ايراني دستگير شده و با اتهامهاي آخوند ساخته يي چون «تبليغ عليه نظام» و «فعاليت عليه امنيت ملي» به تحمل حبس در زندانهاي رژيم محكوم شده اند.
در روز چهارشنبه 25 شهريور 300تن از فرهنگيان بازنشسته در ميدان پاستور مقابل دفتر آخوند حسن روحاني، رئيس جمهوري رژيم تجمع كردند. تجمع كنندگان پلاكاردهايي در دست داشتند كه بر روي آن نوشته شده بود: «ما خواهان آزادي معلمين در بند هستيم، بوداغي- بهشتي- عبدي- باغاني»، «ريشه تبعيض كجاست؟ خط فقر 3 ميليون، حقوق ما بازنشستگان 1 ميليون.