۱۳۹۴ خرداد ۲۵, دوشنبه

ایران - پاریس - مریم رجوی: راه حل بحران، خلع يد از رژيم ملاها در تمام منطقه و سرنگوني آن در ايران

مریم رجوی


روز24 خرداد-14ژوئن  شخصیتهای کشورهای خاورمیانه در اور سوراواز مقر ریئس جمهور مقاومت ایران خانم مریم رجوی حاضر شده و در باره تحولات منطقه و مداخلات رژیم آخوندی در کشورهای مختلف  سخنرانی کردند که در ا بتدای این کنفرانس خانم مریم رجوی سخنرانی کردند که توجه شما را به متن این سخنرانی جلب میکنم :

نمايندگان محترم!
خواهران و برادران گرامي!
به همة شما خوش‌آمد مي‌گويم و از طريق شما به همة ملتهاي خاورميانه و شمال آفريقا درود مي‌فرستم؛ از فلسطين عزيز تا عربستان سعودي، مصر، تونس، يمن، ليبي، مراكش، اردن، الجزاير، سوريه، عراق و افغانستان و پاكستان. 
در آستانة ماه رمضان، پيشاپيش به همة مسلمانان ماه تقوا و رهايي را تبريك مي‌گويم و از خداي بزرگ مي‌خواهم كه صلح و برادري و آزادي را به اين منطقه برگرداند و ملتها و كشورهاي ما را از شرافراطی‌گری مذهبي و از شر ولايت فقيه حاكم بر ايران، نجات دهد.
دوستان عزيز!
در شرايطي اين جلسه را برگزار مي‌كنيم كه از دردهاي مردممان در ايران، عراق، سوريه، يمن و لبنان و در فلسطين برادر كه 70 سال است رنج مي‌كشد، قلبمان جريحه‌دار و چشممان اشكبار است.
امروز، وحشيانه‌ترين جنايتهاي ضداسلامي، تحت نام اسلام كه دين رحمت و رهايي است صورت مي‌گيرد؛ بيش از سه دهه جنايت و اعدامهاي روزمره در ايران، سيصد هزار شهيد در سوريه و ميليون ميليون آواره در سوريه و عراق، سركوب ايزديها و مسيحيها و كشتار و پاكسازي قومي اهل سنت در عراق توسط رژيم ايران. 

ياسر عرفات شهيد در سال 1996 به من گفت: ما انتظار داشتيم سقوط رژيم شاه، باعث شتاب انقلاب فلسطين شود. اما آخوندهايي كه انقلاب ايران را به سرقت بردند، از همان روز اول جدي‌ترين عامل، عليه انقلاب فلسطين و تضعيف آن شدند و بالاخره هم اين انقسام شوم را به ملت و انقلاب فلسطين تحميل كردند. امروز هم يكي از نتايج جناياتي كه آخوندها در سوريه و عراق و يمن مي‌كنند، تحت الشعاع قرار دادن انقلاب فلسطين و طولاني‌تر كردن رنج و درد مردم فلسطين است.