۱۳۹۴ مهر ۹, پنجشنبه

ایران -شورای ملی مقاومت ایران : حمایت آخوند روحانی از بشار اسد جنایتکار سوریه

شورای ملی مقاومت ایران 
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای دفاع روحانی از بشار اسد جنایتکار را دفاع بی شرمانه خواند و اعلام کرد که این اظهارات به ا ثبات میرساند که روحانی در خطوط اساسی مانند صدور تروریسم و بنیاد گرایی هیچ تفاوتی با خامنه ای و دیگر باندهای این فاشیسم دینی ندارد.
آخوند روحانی، رئیس‌جمهور فاشیسم دینی حاکم بر ایران در مجمع عمومی و در دیگر اظهاراتش در نیویورک وقیحانه از جنایتهای بشار اسد حمایت کرد و دخالتهای مرگبار رژیم در منطقه را مبارزه علیه ترور وانمود کرد. دفاع بی‌شرمانه از بزرگترین جنایت قرن آن هم در جایی که دیپلوماتیک‌ترین کلمات گفته می‌شود، بار دیگر این حقیقت را که از روز اول مقاومت ایران اعلام کرده بود به اثبات می‌رساند که روحانی در خطوط اساسی مانند صدور تروریسم و بنیادگرایی هیچ تفاوتی با خامنه‌ای و دیگر باندهای این فاشیسم دینی ندارد.
رئیس‌جمهور رژیمی که سیاست خارجی‌اش بر صدور تروریسم و جنگ‌افروزی و گروگانگیری و شانتاژ بنا شده در مجمع عمومی گفت: «ما پیشنهاد می‌کنیم... هیچ دولتی حق نداشته باشد از تروریسم به‌عنوان یک روش مداخله‌جویانه در امور ملتها حمایت کند... ما همان‌گونه که در عراق و افغانستان به استقرار دموکراسی کمک کردیم آماده کمک به دموکراسی در سوریه و نیز یمن هستیم... (باید) طرح مناسبی برای حل مشکل منطقه خاورمیانه خرد شده‌ در زیر پنجه‌های قساوت و شقاوت، تدوین نمود».
رئیس‌جمهور رژیمی که به اذعان سرانش ادامه بقا و حیات خود را در گرو بقای دیکتاتور سوریه می‌داند در روز 6مهر به سی.ان.ان گفت: «وقتی در سوریه، اولین هدف ما بیرون راندن تروریستها و شکست دادن آنها است، هیچ راه‌حلی به جز تقویت دولت مرکزی آن کشور، به‌عنوان قدرت مرکزی، نداریم. بنابراین، من فکر می‌کنم که امروز، همه پذیرفته‌اند که پرزیدنت اسد باید بماند تا بتوانیم با تروریسم بجنگیم». وی در پاسخ به این سؤال که چرا رژیم متبوعش از کسی حمایت می‌کند که «250هزار نفر از مردم خودش را کشته، 10 میلیون نفر از مردمش را برای پیدا کردن محل امنی به خارج کشور رانده... کسی که خیلی‌ها می‌گویند مسئول اول پدیده داعش است» گفت: این برداشت آمریکا و غرب است و با اشاره به حمایت سوریه از رژیم در جنگ با عراق گفت: «سوریه یکی از قدیمی‌ترین دوستان ما در منطقه است».
ادامه ....