۱۳۹۴ دی ۲۸, دوشنبه

ایران - نامه زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از زندان کرج به رئیس جمهور فرانسه

ابوالقاسم فولادوند
زندانی سیاسی ابوالقاسم فولادوند از زندان گوهر دشت کرج دررابطه با سفر حسن روحانی به فرانسه نامه ای به رئیس جمهور فرانسه نوشته است که در آن با یادآوری کارنامه جنایتهای روحانی از اعدام و و صدور تروریسم و فقرو فساد روز افزون در دوره حکومت روحانی نوشته و از هموطنان ایرانی در خارج کشور نیز خواسته است که در تظاهرات علیه روحانی در پاریس شرکت کنند .
توجه شما را به متن نامه ابوالقاسم فولادوند جلب میکنم:
آقای اولاند رئیس‌جمهور محترم فرانسه 
در حالی که جانیان حاکم برمیهنم هیچگونه امیدی برای حل کردن هیچ‌کدام از مشکلات موجود در کشور ندارند و درهیچ موردی پاسخ گوی مطالبات حق‌طلبانه ایرانیان نیستند. 
جالب است که بدانید، روحانی به گفته صریح خودش تنها، تنها رئیس‌جمهورامنیتی حکومت بنیاد گرای آخوندی از بدو تحمیل آنها توسط استعماربه میهنم می‌باشد و همچنین با استثنا کردن دهه 60که خمینی وتمامی عناصرش قبل از ملون شدن به رنگهای به اصطلاح، اصلاح‌طلب و سبز ومشارکت واعتدال و ملی و مذهبی و بنفش و... ..بزرگترین قتل‌عام تاریخ ایران‌زمین را به‌وجود آورده بودند، رکورد‌داراعدام در دنیا می‌باشد. 
روحانی همان شیادی است که به‌عنوان اولین و بعد ازگذشت یک دهه آخرین مسئول مذاکرات اتمی رژیم، و با تمسک به فتوای رهبر خون آشامش هیچگونه قصدی برای ساخت بمب اتمینداشتند وحال آن‌که در آخرین گزارش آقای آمانو، حکومت ملایان، لااقل تا سال 2009عملا درپی ساخت بمب اتمی بوده‌اند.همین آخوند جنایتکار، هفته گذشته و طی دو روز 17نفر و طی روز گذشته 10نفر ازهموطنانم را که در واقع قربانیان سیاستهای ضدبشری همین حاکمان می‌باشند اعدام کرد و این جنایتکار به اعدام در ملأعام و اعدام زنان و افراد زیر 18سال به خود می‌بالد. 
ادامه ...