۱۳۹۴ مهر ۱۷, جمعه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران از هلاکت پاسدار جنایتکار حسین همدانی در سوریه خبر داد

شورای ملی مقاومت ایران 

شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای از به هلاکت رسید ن پاسدار قاتل معاون پاسدار سلیمانی در سوریه خبر داد.
این پاسدار جنایتکار از سرکردگان سپاه بود که نقش عمده ای درکشتار مردم کردستان و جوانان در قیام سال 88 و عملیات فروغ جاویدان داشت .
این جنایتکار طی یک عملیات ویژه کمین بهمراه 5 تن از سرکردگان دیگر سپاه به دست رزمندگان ارتش آزاد سوریه  در داخل پادگان جورین در سهل الغاب به هلاکت رسیده‌اند. 
سپاه پاسداران با عوامفریبی و دجالیت پاسدار همدانی را از«مدافعان حرم حضرت زینب» خوانده اما در منتهای بلاهت اعلام کرد که او درحومه شهر حلب جایی که 360 کیلومتر با زینبیه (حرم حضرت زینب) فاصله دارد کشته شده است.
این پاسدار به همراه جنایتکارانی هم‌چون صیاد شیرازی درعملیات کبیرفروغ جاویدان به مقابله با ارتش آزادیبخش پرداخت و در یک جنایت جنگی بسیاری از مجاهدان اسیر و مردمی که به حمایت از مجاهدین برخاسته بودند را به فجیعترین شکل در محل به قتل رساندند. خامنه‌ای به‌خاطر جنایتهای پاسدار همدانی و خدماتش به نظام ولایت‌فقیه، دو بار به او نشان فتح داد.
هلاکت همدانی و شمار دیگری از فرماندهان و پاسداران همراه او بار دیگر این حقیقت را خاطرنشان می‌کند که جنگ جنایتکارانه علیه مردم سوریه به‌طور کامل توسط رژیم آخوندی و پاسدارانش فرماندهی و هدایت می‌شود. در غیراین صورت، دیکتاتور سوریه مدتها پیش سقوط کرده بود و سوریه و منطقه با وضعیت فاجعه‌بار کنونی مواجه نبود.
از سوی دیگرهلاکت بالاترین مهره نظامی رژیم در سوریه نشان می‌دهد کشتی رژیم آخوندی در سوریه به گل نشسته و این رژیم با شکستهای پی‌درپی وهولناکی مواجه است.
ادامه ..

ایران - اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران درباره تجمع اعتراضی معلمان کشورمان درروز جهانی معلم


در اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران به مناسبت تجمع معلمان آزاده در شهرهای مختلف میهنمان آمده است که بدنبال فراخوان تشکلهای صنفی معلمان برای برگزاری تجمعهای سراسری در روز جهانی معلم معلمان و فرهنگیان شریف در تهران و دیگر شهرهای کشور دست به تجمع زدند.
این تجمها در اعتراض به ادامه و تشدید روند احضار و تهدید و دستگیری معلمان و هم چنین دراعتراض به پایمال شدن ابتدایی ترین حقوق آنها از سوی فاشیسم دینی حاکم و ناکار آمدی آموزش و پرورش درانجام رسالت آموزشی و تربیتی برگزار شد.
این حرکت اعتراضی علاوه بر تهران، در شهرهای سنندج، مریوان، سقز، سردشت، کرمانشاه، اصفهان، شیراز، همدان، مشهد، تربت حیدریه، رشت، ساری، اهواز، خرمشهر، تبریز، جیرفت، قم، کرج، قیر و کارزین، بندرگز، بندرترکمن، آق قلا و علی آباد در مقابل ادارات آموزش و پرورش، یا در مقابل ساختمان استانداری از جمله دراستانهای گلستان، مازندران و خوزستان برگزار شده است.
آزادی معلمان زندانی از جمله علی‌اکبر باغانی، محمود بهشتی لنگرودی، علی‌رضا هاشمی، اسماعیل عبدی، رسول بداقی، و منصورموسوی و عبدالرضا قنبری که در زندانهای اوین در تهران و گوهردشت (رجایی‌شهر در کرج) زندانی هستند، از خواستهای این تجمع سراسری بود.
شرکت کنندگان در این تجمعها پلاکاردهایی در دست داشتند که برروی آنها نوشته شده بود: «سکوت تا کی، معلم به‌پاخیز برای رفع تبعیض»، «معلم بیداراست از تبعیض بیزاراست». «خط فقر سه میلیون، حقوق ما یک میلیون»، «حذف فضای امنیتی از آموزش و پرورش»، «فشار بر تشکلهای صنفی را متوقف کنید»، «وای بر جامعه‌یی که معماران فرهنگش در زندان باشند»، «تحصیل رایگان حق مسلم کودکان است»، «دانش آموزم، گرسنه‌ام، چکنم؟.