۱۳۹۴ شهریور ۷, شنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران از حرکات اعتراضی اقشار مختلف در سراسر ایران خبر میدهد

شورای ملی مقاومت ایران 
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای از حرکات اعتراضی مردم ایران در شهرهای مختلف خبرداد.
در این اطلاعیه آمده است 48 حرکت اعتراضی در روزهای اول و دوم شهریور توسط اقشار مختلف مردم برگزار شده که همه آنها برای حقوق اولیه شان که شامل عدم پرداخت حقوق ماهیانه و هم چنین سرقت اموالشان توسط ارگانهای غارتگر وابسته به سران رژیم آخوندی  و... میباشد.
کارکنان کارخانه سنگ تراشی در ملارد کرج، کارمندان و کارگران کارخانه وینر مشهد، کارگران کارخانه به گستر اراک، بازنشستگان پالایشگاه آبادان، کارگران بخش حوادث شرکت آب منطقه 2 قم، کارگران کارخانه دانیال شوش، رفتگران پیمانی شهرداری کرج، کارگران کارخانه سیم و کابل پورتکس تبریز، فرهنگیان اراک، کارگران ساعتی در قسمتهای اداری و درمانی و خدماتی بیمارستان کنگان، کارکنان کفش بلا در تهران، رانندگان کامیونهای سنگین در شهرک صنعتی دیواندره، رفتگران شهرداری فومن، بازنشستگان تأمین اجتماعی کرمانشاه، پارک بانهای شهرداری منطقه بازار تهران طی همین دو روز در اعتراض به حقوقهای پرداخت نشده‌شان تجمع کردند.
اعتراضات علیه اخراج کارگران از مجتمعات صنعتی در شهرهای تهران، اراک، بیستون کرمانشاه، کارون، سنندج و اسلام‌آباد، و همچنین علیه قطع آب و کم آبی در مناطق مختلف تهران، چهارمحال و بختیاری و در شهرهای کرج، قروه، جهرم، اردبیل ادامه داشت. بسیاری از اقشار دیگر در اعتراض به اخاذیهای دولتی و غارت اموالشان در تهران، مشهد و اردبیل صدای خود را بلند کردند و اعتراض مغازه‌داران در شهرک جوادیه با مأموران سازمان مالیاتی به درگیری کشید. در اهواز نیز حامیان محیط زیست علیه آلودگی هوا و بی‌توجهی مقامات رژیم نسبت به آن دست به اعتراض زدند.
ادامه .....