۱۳۹۴ مهر ۲۹, چهارشنبه

مريم رجوي: بريتانيا و همه دولتهاي غرب را فرا مي‌خوانم كه روابط خود با رژيم ايران را به توقف اعدامها مشروط كنيد


مریم رجوی 
دوستان عزیز جلسه ای به مناسبت دهمین سالگرد تشکیل کمیته دوستان آزاد در ایران در انگلستان تشکیل شد که در آن اعضا ی دو مجلسین انگلستان حضور داشتند و سخنرانی کردند که برای این جلسه خانم مریم رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران پیامی فرستاد که توجه شما را به این پیام جلب میکنم:
اعضاي محترم مجلسين عوام و اعيان،
حضار محترم!
به همه شما درود مي‌فرستم. دفاع شما از حقوق بشر سركوب‌شدة ايران ماية دلگرمي براي هم‌ميهنان من است. آنها همين هفته پيش از حلق‌آويز يك دختر 23 ساله و يك پسر جوان كه هنگام جرم انتسابي فقط 17 سال داشتند، شوكه شدند.
ماشين برنامه‌ريزي شدة اعدامهاي روزانه، سلب تمام آزاديهاي فردي و اجتماعي هموطنان من و تحميل انواع مجازاتها و محدوديتها به آنها را از نظرها دور داشته؛ نظير محكوميت دو شاعر به 20 سال زندان به خاطر نوع شعرشان يا محكوميت يك فيلم‌ساز به 6 سال زندان و 240 ضربة شلاق. اين وقايع هولناك، اين سركوب بي‌وقفة زنان و جوانان ايران، مهمترين‌ وجه سياستي است كه خصلت آن بي‌ثبات‌كنندگي و خونريزي است.
به عراق نگاه كنيد: عامل بي‌ثباتي آن رژيم ايران و شبه‌نظاميان وابسته به سپاه قدسند كه بيشترين زمينه را براي رشد  و گسترش داعش فراهم كرده و در عين حال، شرايط بسيج مردم اين كشور براي مقابله با داعش را از بين برده‌اند.
به سوريه نگاه كنيد: عامل اصلي بي‌ثباتي در آن جا، رژيم ايران است.  اين سپاه پاسداران است كه در صف مقدم عمليات نسل‌كشي است و شمار قربانيان را از 300 هزار نفر هم بيشتر كرده است. اين آخوندها هستند كه با فرماندهي يك سركوب فاجعه‌بار سراسري، باعث آوارگي ميليو‌نها سوري و از جمله مهاجرت صدها هزار نفر آنها به اروپا شده‌اند. اين رژيم ايران است كه پاي روسيه را به سوريه باز كرده و بحران آن‌جا را شدت بخشيده است
به يمن نگاه كنيد: اين آخوندها و گروه وابسته به رژيم ايران است كه آن جا را به جنگ كشانده است.
چه بايد كرد؟
در ما‌ههاي اخير يك توافقنامة اتمي ضعيف به دست آمده. حتي اگر يك توافق بسيار قوي در كار بود، باز هم اجراي آن جز با ايستادگي محكم در برابر ستيزه‌جويي ملاها غيرممكن بود.

هم‌چنين در آن جا يك اقتصاد محتضر هست. بخش اعظم اين اقتصاد تحت سلطه ولايت فقيه  و سپاه پاسداران است. ركود و ورشكستگي كنوني فرصت كمي براي مراوده كمپاني‌هاي تجاري اروپا با اقتصاد ايران باقي گذاشته.   اما حتي اگر معامله‌يي صورت گيرد، اين معاملة‌ مستقيمي است با شركتهاي متعلق به ولايت فقيه و سپاه پاسدران. در نتيجه سوخت ماشين سركوب و ترور در داخل ايران و منطقه را فراهم مي‌كند و سرانجام در آن جا يك فاشيسم ديني غيرقابل اصلاح هست كه از هنگام روي كار آوردن يك رئيس جمهور مدعي اعتدال، شمار اعدامها را به بالاترين ركورد ربع قرن اخير رسانده است.