۱۳۹۴ آذر ۱۶, دوشنبه

ایران - عامل کارتن خوابی زنان درایران رژیم زن ستیز آخوندی است

کارتن خواب ها 
این روزها جنایتکاران حاکم بر ایران طرحی را به نام جمع آوری زنان معتاد در تهران اجرا میکنند وعلت آن را نیز لطمه به زشتی شهرعنوان میکنند.
کلمه جمع آوری فقط برای اجناس اضافه و زباله استفاده میشود ولی ازآنجایی که این رژیم زنان را اصلا جزو انسانها محسوب نمیکند از کلمه جمع آوری استفاده میکند.
در باره این فاجعه که علت اصلی آن هم خود این رژیم است آمار وارقام فاجعه باری را اعلام میکنند که بیشتر به عمق جنایت این رژیم میتوان پی برد توجه کنید:
-در باره این فاجعه که علت اصلی آن هم خود این رژیم است آمار وارقام فاجعه باری را اعلام میکنند که بیشتر به عمق جنایت این رژیم میتوان پی برد توجه کنید:
- فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی به‌اصطلاح شورای شهر تهران : در گذشته گزارش ولادت 3 تا 4 نوزاد معتاد درهرماه به دست ما می‌رسید ولی آمارولادت نوزادان کارتن‌خواب در حال حاضربه‌ شدت افزایش یافته و به‌طورمیانگین 2 تولد درهرروزگزارش می‌شود.
در اطراف برخی بیمارستانهای جنوب تهران، نوزادان بین صد تا دویست هزارتومان خرید و فروش می‌شوند نوزادان برای کارهایی مانند 'تکدی‌گری' فروخته می‌شوند.
طبق آخرین آماری که از سال۹۳ به دستم رسیده ۲۰ هزار کارتن‌خواب در شهر تهران وجود دارند که نسبت به سال گذشته یک سوم رشد داشته است.
- رئیس سازمان نوسازی شهرتهران از کارتن خوابی حدود 150هزار تا 200هزار نفر‌در منطقه 12 تهران خبر داده است که اکثراً کارگران فصلی و کارگران بازار هستند.در بین افراد کارتن خواب افرادی از فارغ‌التحصیلان مقطع دکترا از دانشگاههای معتبر خارجی تا افراد بی‌سواد و بیکار و فاقد هر گونه شرایط مناسب اجتماعی دیده می‌شود.
26آبان 94 - در اعتراف یک کارگزار رژیم در شهرداری تهران به یكى از دستاوردهاى رژیم آخوندى در رابطه با آسیب‌های اجتماعی در تهران اذعان کرد که 60 درصد از معتادین متجاهر در تهران متعلق به جمعیتهای روستایی یا شهرهای زیر 100هزار نفر هستند که به تهران آمده‌اند.
- فرزاد هوشیاریک کارگزار رژیم درشهرداری: درحال حاضر60 درصد ازمعتادین متجاهر در تهران متعلق به جمعیتهای روستایی یا شهرهای زیر100هزار نفرهستند که به تهران آمده‌اند. این افراد باید به شهر خود بازگردند وما درمراکز بهاران کارتن خوابهای شهرستانی را نمی‌پذیریم. درحال حاضر کمتراز 10درصد کارتن خوابها را زنان تشکیل می‌دهند اما زن کارتن خواب یعنی ایدز، هپاتیپ و کودک بدون شناسنامه.
امروز 60 درصد از سرقتهای خرد توسط معتادین مهاجمی انجام می‌شود تا شاید تنها یک وعده غذای گرم به دست آورند.
کارتن خوابی که تا قبل از این رژیم اصلا وجود نداشت با سر کار آمدن این دزدان اموال مردم اساسا مطرح شد چرا که سران این رژیم و آقازاده های آنان جزو باندهای مافیایی تولید کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدردر ایران هستند که این چنین مردم ایران و بخصوص جوانان و زنان ایران را به روزگار سیاهی و تباهی میکشانند و پولهای میلیاردی کثیف را به جیب میزنند و بعداز معتاد کردن آنان این معتادین که قربانیان جنایتهای خود این آخوندها هستند باعث زشتی شهرهستند و باید مثل زباله جمع آوری شوند.
دورنیست که روزگار جمع آوری این آشغالهای تاریخ ایران فرا برسد واینان بدست همین زنان و جوانان به زباله دان تاریخ فرستاده شوند.
مریم رجوی رئیس جمهوربرگزیده مقاومت ایران درباره نقش زنان میگوید:زنان نیروی تعیین کننده در مبارزه برای کسب دموکراسی در ایران محسوب می شوند. این اعتقاد از ذات این مبارزه برمی خیزد: فاشيسم مذهبي بر سرکوبگری که هسته اصلی آن زن ستیزی است، متکی است و نیرویی قادر به شکست آن است که به زن ستیزی آغشته نباشد. یعنی زنان. و مردانی که در عمل به برابری زن و و مرد معتقد باشند.