۱۳۹۴ بهمن ۸, پنجشنبه

ایران - مریم رجوی :استقبال از روحاني باعث گسترش سرکوب در ایران و جنگ افروزي بيشتر در منطقه مي گردد

شورای ملی مقاومت ایران

مریم رجوی 

شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای اظهار نظر خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران در باره سفر حسن روحانی به ایتالیا و فرانسه را منعکس کرد که روحانی بالاترین مسول رژیم فاشیستی ملایان حاکم بر ایران است و در 37 سال گذشته در همه جنایتهای این رژیم دست داشته است و باید به خاطر جنایتهایش علیه بشریت در ایران مورد محاکمه و قرار بگیرد.
متن کامل اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران را در زیر بخوانید:
خانم مريم رجوی در ارتباط با سفر روحاني رييس جمهور رژيم آخوندی به ايتاليا و فرانسه گفت: روحانی به عنوان یک ملا،  مدافع تئوکراسی است و به وفاداری به ولایت فقیه سوگند خورده است.  او در 37 سال گذشته يكی از بالاترين مسئولان فاشيسم دينی حاكم بر ايران بوده و در همه جنايتهای آن دست داشته و به واسطه جنايت عليه بشريت بايد در مقابل عدالت قرار گيرد.مدره نمايی او يك دروغ بزرگ صرفاً براي جلب كمكهای غرب و در راستاي رسالت او برای نجات رژيم بحران زده ملايان است كه اكثريت قاطع مردم ايران خواستار سرنگوني آن هستند.  علی رغم اين او مشخصاً نه مي خواهد و نه مي تواند از موج سرسام آور اعدامها در ايران و قتل عام بشار اسد در سوريه در عمل و حتی در حرف فاصله بگيرد. بي دليل نيست كه او از هر دوی اينها به طور علنی و به صراحت حمايت كرده است.
اين واقعيت را در كارنامه رياست جمهوری او با حدود 2200 اعدام تاكنون (بالاترين در 25 سال گذشته), حمايت تمام عيار از ديكتاتوری اسد و قتل عام مردم سوريه، حملات موشكی عليه ساكنان كمپ ليبرتی,  دستور رسمی براي گسترش موشكهای بالستيك سپاه پاسداران يعنی تكثير سلاحهای كشتارهای جمعی مي توان ديد. 
تحت دولت او سرکوب و کشتار مسلمانان سنی و مسیحیان شدت یافته و به‌رغم وعده‌هایش وضعيت اقتصاد ایران هم بحرانی‌تر شده است زیرا او متعهد به تأمین مخارج جنگ پاسداران و شبه‌نظامیان در سوریه و یمن و عراق است.
كارنامه او به خوبی نشان مي دهد توهم «مدراسيون» و «اعتدال» در اين رژيم تا چه اندازه بی پايه و مضحك است.

ایران - تظاهرات ضد روحانی در اعتراض به سفر حسن روحانی به فرانسه




در این تظاهرات ابتدا چند تن از حامیان خارجی مقاومت ایران در محکومیت این سفر سخنرانی کردند و بعد راهپیمایی ایرانیان شروع شد.
در این تظاهرات شهردارمنطقه دو پاریس خطاب به تظاهرکنندگان گفت :به نبرد خود ادامه بدهید. ما نمایندگان مردم فرانسه درکنار شما هستیم .