۱۳۹۴ مرداد ۸, پنجشنبه

ایران - پیام مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران به کنگره آمریکا

مریم رجوی 
متوقف کردن ایران در دستیابی به بمب، دخالت در امور منطقه و نقض حقوق‌بشر، چالشها و راه کارها
دوستان عزیز،
مایلم در ابتدا از دوستی و حمایت نمایندگان کنگره آمریکا نسبت به هموطنان سرکوب شده‌ام در سراسر ایران و همچنین از حمایت و همبستگی شما با رزم‌آوران آزادی در کمپ لیبرتی در عراق، تقدیر کنم.
اخیراً رژیم آخوندی نقض حقوق‌بشر در ایران را افزایش داده است. اعدامها، از جمله اعدامهای علنی به‌طور گسترده صورت می‌گیرد و زندانیان سیاسی را مورد حمله و اذیت و آزار قرار می‌دهند. از سوی دیگر محاصره ضدانسانی علیه لیبرتی را شدت بخشیده‌اند.
ما از چند هفته پیش و در آستانه توافق اتمی رسماً به وزیر خارجه آمریکا و دبیرکل ملل‌متحد و دیگر مسئولان دست‌اندرکار هشدار دادیم که رژیم ایران از دولت عراق خواسته است، محاصره لیبرتی و تدابیر سرکوبگرانه علیه آن را شدت بخشد و خواستار مداخله آنها برای جلوگیری از این وضعیت شدیم که البته هیچ ترتیب اثری به آن داده نشد.
حقیقت این است که ملاها به‌دلیل ضعف کامل، پای توافق اتمی آمدند. نارضایتی مردم، ایران و فعالیت و افشاگری مقاومت و از سوی دیگر فشار تحریمهای بین‌المللی آنها را وادار به ورود به مذاکرات کرد. در اولین ساعتها‌ی پس از اعلام خبر توافق اتمی میان ملاها و دولتهای 5+1، گرو‌ههایی از مردم در خیابانهای تهران خواستار آزادی و حقوق شهروندی خود و آزادی زندانیان سیاسی شدند.
برخلاف تبلیغات رژیم ایران و لابی‌هایش در غرب، مردم ایران با برنامه اتمی ملاها مخالفند. این‌که آخوندها می‌گویند برنامه هسته‌یی، مایه غرور ملی ایرانیان است دروغ محض است. ما به افشای برنامه هسته‌یی ملاها افتخار می‌کنیم و به آن ادامه می‌دهیم. چون تماماً برخلاف منافع مردم ایران است.
ادامه....