۱۳۹۴ بهمن ۱, پنجشنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران : مریم رجوی با کشیشان انگلیسی ملاقات کرد

مریم رجوی و کشیشان انگلیسی 

شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای دیدارروز چهارشنبه 30دی خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران دراورسوراواز با دو تن از رهبران برجسته مسیحی کلیساهای انگلستان را منتشر کرد.
در این اطلاعیه آمده است :
هیأت اسقفها در این دیدار بیانیه اسقف اعظم ولز، دکترباری مورگان که توسط ۵۱ تن دیگر از رهبران مسیحی کلیساهای انگلستان، مورد حمایت قرار گرفته بود، را به خانم مریم رجوی تقدیم کردند. 
در این ملاقات خانم رجوی تاکید کردند که روابط ما با پیروان ادیان ومذاهب گوناگون رودرروی فاشیسم دینی حاکم بر ایران است که تحت نام اسلام پیروان سایر ادیان و حتی مسلمانان سنی را تحت شدیدترین شکنجه و تبعیض قرار میدهد.
هیئت کشیشان انگلیسی نیز بیانیه اسقف اعظم ولز دکتر باری مورگان که توسط 51 تن از رهبران مسیحی کلیسیاهای انگلستان حمایت شده بود را به خانم مریم رجوی تقدیم کردند.
به متن کامل این اطلاعیه توجه کنید:
مریم رجوی:‌ مسلمانان و مسیحیان باید با اتکا بر ارزشهای مشترک خود، در برابر کسانی که مذاهب آنها را به انحراف می کشند، بایستند
در روز چهارشنبه ۳۰دی (۲۰ ژانویه۲۰۱۶) خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در محل اقامت خود در اورسوراواز (شمال پاریس) با دو تن از رهبران برجسته مسیحی کلیساهای انگلستان، عالیجناب جان پریچارد اسقف سابق آکسفورد و عالیجناب آدرین نیومن اسقف استپنی دیدار کرد.
خانم رجوی در این دیدار تأکید کرد: روابط ما با پیروان ادیان و مذاهب گوناگون رودرروی فاشیسم دینی حاکم بر ایران است که تحت نام اسلام، پیروان ادیان مختلف و حتی مسلمانان سنی را تحت شدیدترین تبعیض و سرکوب قرار می دهد. ‌رژیم ایران در ۳۷سال گذشته با استقرار یک فاشیسم دینی یا به وجود آورنده و پشتیبان مادی و سیاسی و تسلیحاتی و یا دست کم الهام بخش گروههای بنیادگرا و تروریست از حزب‌الله لبنان، حوثی‌های یمن و یک دو جین گروه تروریست در عراق و همچنین داعش و القاعده و بوکو حرام و سایر گروههای افراطی بوده است.
رجوی تأکید کرد که میانه روی و اعتدال در این رژیم چیزی جز یک فریب برای نقاب زدن به چهره این دیکتاتوری مذهبی نیست. دو سال و نیم پیش که روحانی رئیس جمهور دیکتاتوری مذهبی شد ادعا کرد که میانه‌روی در پیش می‌‌گیرد. اما بیلان دو هزار اعدام نشانگر چهره واقعی روحانی است. تنها در دو هفته اول ژانویه سال جدید میلادی ۵۲ تن اعدام شده‌اند. در دوران او هم اعدامها و دستگیریها بیشتر شده هم فقر و بیکاری جامعه و هم تبعیض علیه پیروان ادیان و مذاهب مختلف و هم دست اندازی به کشورهای منطقه.