۱۳۹۴ آبان ۶, چهارشنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران به دولت آلمان برای افشای جاسوسان و مزدوران اطلاعات و فعالیتهای آنان علیه مقاومت فراخوان دا د


شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد:دولت آلمان اعلام کرد که فرد 31ساله ای به نام میثم پناهی را در روز 23اکتبر به اتهام مزدوری برای وزارت اطلاعت رژیم ایران و جاسوسی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران دستگیر کرده است و خانه های 5نفر دیگر را هم به اتهام مشابهی یعنی جاسوسی علیه مجاهدین خلق ایران توسط دادستانی مورد بازرسی قرارداده است .
توجه شما را به متن این اطلاعیه جلب میکنم :

در روز چهارشنبه 6آبان دادستانی آلمان اعلام کرد یک مرد 31ساله به‌نام میثم پ را در روز 23اکتبر به اتهام مزدوری برای وزارت اطلاعات رژیم ایران و جاسوسی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران دستگیر کرده است. بنابراین خبر منازل 5تن دیگر به اتهام مشابهی یعنی جاسوسی علیه مجاهدین توسط دادستانی آلمان مورد بازرسی قرار گرفته است.
بر اساس دادستانی، مزدور دستگیر شده در ازای جاسوسی از وزارت اطلاعات پول دریافت می‌کرده است.
میثم پناهی مزدور دستگیر شده و همدستانش سه سال و نیم پیش در اردیبهشت 1391 (آوریل 2013) توسط سازمان مجاهدین خلق ایران از کمپ لیبرتی اخراج شدند. آنها سپس به هتل مهاجر تحت کنترل اطلاعات و نیروی تروریستی قدس رژیم آخوندی در بغداد رفتند.
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت در روز 7اسفند 1392 با جزییات اعلام کرد، هتل مهاجر یک مرکز اطلاعات ملایان و نیروی قدس است و مسئولیت آن با یک پاسدار سرتیپ نیروی قدس به نام مستعار سجاد است. در این اطلاعیه آمده است: «سجاد پس از اطمینان از مزدوری فرد، بسته به مأموریتی که برای او در نظر می‌گیرند، آنها را به اروپا و سایر کشورها منتقل می‌کنند یا به ایران می‌برند. در حال حاضر اولویت رژیم فرستادن مزدوران به اروپاست. ... . برخی از مزدورانی که کاندیدای مأموریتهای ویژه در اروپا شده‌اند، ابتدا مدتی مخفیانه به ایران منتقل و پس از «توجیه و آموزش» اختصاصی به عراق و از آنجا به ترکیه و سرانجام به اروپا اعزام می‌شوند».
مقاومت ایران دولت آلمان و مقامهای مسئول در آلمان را به افشای کلیه مزدوران وزارت اطلاعات و فعالیتهای آنها علیه مجاهدین و مقاومت ایران فرا می‌خواند، این یک اقدام ضروری برای ممانعت از ادامه این اقدامهای مجرمانه است.



ایران - شرکت مریم رجوی در مجلس سنای فرانسه

مریم رجوی در مجلس سنای فرانسه 
روز سه شنبه 5آبان مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانسی که بدعوت کمیته پارلمانی برای ایران دموکراتیک و به ریاست دومینیک لوفورعضو مجلس ملی تشکیل شد شرکت کرد و در این کنفرانس درباره نقض حقوق بشر سخنرانی کرد و گفت :نقض سیستماتیک حقوق بشر در ایران آن روی سکه صدور تروریسم و بینادگرایی توسط این رژیم است که خاور میانه را به پرتگاه جنگ کشانده است .توجه شما را به اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران در این رابطه جلب میکنم:

در این کنفرانس که به‌دعوت کمیته پارلمانی برای ایران دموکراتیک و به‌ریاست دومینیک لوفور عضو مجلس ملی تشکیل شد شماری از نمایندگان هم‌چون برونو لوقو رئیس گروه سوسیالیست، میشل ترو، استفانه سنت آندره، مارتین کاریون کوورور، پیر آیلاگاس، ژان پاتریک ژیل، ژان لاسال، کاترین کره و همچنین سناتور ژان پیر میشل شرکت و تعدادی از آنها سخنرانی کردند. نذیر حکیم، دبیر هیأت سیاسی ائتلاف انقلاب سوریه، دکتر آلخو ویدال کوادراس، نایب‌رئیس سابق پارلمان اروپا و پرزیدنت کمیته در جستجوی عدالت طاهر بومدرا، رئیس سابق حقوق‌بشر ملل‌متحد در عراق و مسئول پرونده کمپ اشرف در ملل‌متحد از دیگر سخنرانان این کنفرانس بودند.
کمیته پارلمانی برای ایران دموکراتیک در کنفرانس اعلام کرد 70 نماینده مجلس ملی از احزاب مختلف در بیانیه‌یی از دولت فرانسه خواستند که روابط دیپلوماتیک خود را با ایران به بهبود وضعیت حقوق‌بشر و توقف اعدام و آزادی زندانیان سیاسی و احترام به آزادیهای دموکراتیک مشروط کنند. آنها معتقدند ایران دموکراتیک یک شرط اساسی برای ثبات منطقه است و برای این منظور باید از مقاومت ایران و برنامه 10 ماده‌یی خانم مریم رجوی برای یک ایران دموکراتیک، غیرهسته‌یی و مبتنی بر جدایی دین از دولت و برابری زن و مرد حمایت نمود.
خانم رجوی با اشاره به اعتراف اخیر رفسنجانی که رژیم آخوندی پروژه اتمی را با هدف بمب‌سازی راه‌اندازی کرده و خودش و خامنه‌ای شخصاً آن را دنبال می‌کرده‌اند، گفت: این رژیم به ناگزیر به توافق اتمی تن داده و برای جبران این عقب نشینی، سیاست ستیزه‌جویی بیشتر در پیش گرفته است. افزایش سرسام‌آور اعدامها، تشدید جنگ‌افروزی در سوریه و ادامه محاصره و سرکوب پناهندگان ایرانی در کمپ لیبرتی نمونه‌هایی از این سیاست است.
ادامه ...