۱۳۹۴ شهریور ۳, سه‌شنبه

ایران - بهروز آلخانی در ارومیه اعدام شد


بهروز آلخانی که شش سال پیش به اتهام مشارکت در قتل دادستانی جنایتکار خوی در سلماس بهمراه 15 نفردیگر دستگیر و زندانی شده بود در زندان ارومیه اعدام شد .
او متولد سال 1364 و ساکن سلماس بود .

ایران - شورای ملی مقاومت از جلوگیری خروج ساکنان لیبرتی ازکمپ لیبرتی برای معالجه خبر داد.

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ازممانعت خروج ساکنان بیمار برای معالجه  از کمپ لیبرتی توسط کمیته سرکوب اشرف درلیبرتی خبرداد و این درحالی است که قرار پزشکی آنها مدتها پیش گرفته شده بود و آنها نیاز جدی به این عمل جراحی داشتند.
همچنین در این اطلاعیه از ممانعت ورود پوشاک برای ساکنان نیز خبرداده است .
روز یکشنبه اول شهریور (23 اوت) مأموران عراقی به دستور کمیته سرکوب ساکنان لیبرتی تحت نظر فالح فیاض مشاورامنیت ملی دولت عراق، برای دومین بار از رفتن چهار بیمار که از مدتها قبل قرارهای جراحی چشم در بیمارستانی در بغداد داشتند، جلوگیری کردند. این کمیته همچنین با انتقال چهار بیمار دیگر که برای معالجه گوش باید روز پنجشنبه 5شهریور (27 اوت) به بیمارستانی در بغداد بروند، مخالفت کرده است. پیش از این در روز 25مرداد نیروهای عراقی از انتقال همین هشت بیمار به بیمارستان جلوگیری کرده بودند.
نمایندگان ساکنان، این موضوع را به‌طور مکرر به اطلاع یونامی و سفارت آمریکا رسانده است اما به جایی نرسیده است.
از سوی دیگر از هفته گذشته نیروهای عراقی مانع ورود لباسهای خریداری شده توسط ساکنان و همچنین پارچه‌های مورد نیاز آنها به داخل کمپ شده‌اند. این در حالیست که نمایندگان ساکنان از قبل خبر خرید لباس و روز آمدن خودروی حامل لباس را با جزییات به یونامی اطلاع داده بودند.
نیروهای تحت‌امر فالح فیاض که محاصره هفت‌ساله اشرف و لیبرتی و شش قتل‌عام زیر نظر او صورت گرفته است با شدت بخشیدن محاصره لیبرتی برای پنجمین هفته از ورود اقلام پایه‌یی مورد نیاز ساکنان جلوگیری می‌کنند.
ادامه ...

ایران - سازمان من : تشریح آرم سازمان مجاهدین خلق ایران

آرم سازمان مجاهدین خلق ایران 
آرم پرافتخار سازمان مجاهدین خلق ایران را مجاهد شهید رضا رضایی طراحی و ترسیم کرده است و هرکدام از اشکال آن سمبل و معنای خاص خود را دارد آرمی خونین که نشان از خونهای پاکی است که دراین راه ریخته شده و به اینجا رسیده :
در نخستین سالهای بنیانگذاری «مجاهدین خلق ایران»، نشان سازمان به دست مجاهد قهرمان، رضا رضایی کشیده شد. با سندان کارگر و داس برزگر و با ستاره‌ی پیشتاز، و خوشه‌ی زیتون صلح. برای این نشان که نماد همه‌ی آرمانهای خوب مجاهدان ایران‌زمین بود هزاران شهید نثار شد. رنگش به همین دلیل سرخ است، و سنگ سنگ سرزمین ما نشانی از این خون جوانان وطن دارد که در راه آرمان آزادی چکیده.
یکی از سروده‌هایی که در نخستین سال شروع مقاومت علیه ولایت خونریز فقیه، درباره‌ی این نشان سروده شد، «سازمان من» نام دارد و نامهای برخی از نخستین قهرمانانی که در راه این آرمان به‌شهادت رسیدند نیز در آن آمده است.

سازمان منزمستان1360
بر گستر زمین،
این خانه‌ی قدیمی انسان
از زخم تازیانه‌ی استعمار،
بر قلب سرخ میهنم ایران
وز قلب سرخ میهنم ایران
دستی فرا شده ست
دست مقدسی بر قبضه‌ی سلاح رهایی
دست مقدسی بنشسته بر دل سندان رنج و کار
بر سینه‌ی هلالی داس ستمکشان
در چنبره‌ی معطر زیتون صلح
با ریشه‌های ژرف
در کوثر مطهر ایمان و انقلاب
دست مقدسی بر قبضه‌ی سلاح رهایی.