۱۳۹۴ شهریور ۳, سه‌شنبه

ایران - شورای ملی مقاومت از جلوگیری خروج ساکنان لیبرتی ازکمپ لیبرتی برای معالجه خبر داد.

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ازممانعت خروج ساکنان بیمار برای معالجه  از کمپ لیبرتی توسط کمیته سرکوب اشرف درلیبرتی خبرداد و این درحالی است که قرار پزشکی آنها مدتها پیش گرفته شده بود و آنها نیاز جدی به این عمل جراحی داشتند.
همچنین در این اطلاعیه از ممانعت ورود پوشاک برای ساکنان نیز خبرداده است .
روز یکشنبه اول شهریور (23 اوت) مأموران عراقی به دستور کمیته سرکوب ساکنان لیبرتی تحت نظر فالح فیاض مشاورامنیت ملی دولت عراق، برای دومین بار از رفتن چهار بیمار که از مدتها قبل قرارهای جراحی چشم در بیمارستانی در بغداد داشتند، جلوگیری کردند. این کمیته همچنین با انتقال چهار بیمار دیگر که برای معالجه گوش باید روز پنجشنبه 5شهریور (27 اوت) به بیمارستانی در بغداد بروند، مخالفت کرده است. پیش از این در روز 25مرداد نیروهای عراقی از انتقال همین هشت بیمار به بیمارستان جلوگیری کرده بودند.
نمایندگان ساکنان، این موضوع را به‌طور مکرر به اطلاع یونامی و سفارت آمریکا رسانده است اما به جایی نرسیده است.
از سوی دیگر از هفته گذشته نیروهای عراقی مانع ورود لباسهای خریداری شده توسط ساکنان و همچنین پارچه‌های مورد نیاز آنها به داخل کمپ شده‌اند. این در حالیست که نمایندگان ساکنان از قبل خبر خرید لباس و روز آمدن خودروی حامل لباس را با جزییات به یونامی اطلاع داده بودند.
نیروهای تحت‌امر فالح فیاض که محاصره هفت‌ساله اشرف و لیبرتی و شش قتل‌عام زیر نظر او صورت گرفته است با شدت بخشیدن محاصره لیبرتی برای پنجمین هفته از ورود اقلام پایه‌یی مورد نیاز ساکنان جلوگیری می‌کنند.
ادامه ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر