۱۳۹۴ آبان ۲۴, یکشنبه

ایران - مریم رجوی عملیات تروریستی در پاریس را محکوم کرد

مریم  رجوی 
طی عملیات تروریستی در7 نقطه فرانسه حدود 15نفر کشته و200نفر مجروح شده که تعداد80نفر از مجروحین حالشان وخیم گزارش شده است .
بزرگترین حمله در یک کنسرت بوقوع پیوست که4 تن از تروریستها وارد کنسرت شده و مردم شرکت کننده را به رگباربستند شاهدین صحنه میگویند که حمله کنندگان براحتی به مردم شلیک کرده و خشاب عوض میکردند که تعداد آنها 4نفر بوده که سه نفر از آنها با ورود پلیس نارنجک کشیده و کشته میشوند ولی در نقاط مختلف 5نفر دیگر نیز کشته شدند .یکی ازاین حملات در استادیوم هنگام  بازی فوتبال بین آلمان و فرانسه صورت گرفت که اولاند رئیس جمهور فرانسه نیز در آن شرکت داشت اما با وقوع حادثه اولاند بازی را ترک کرد.ولی بازی فوتبال ادامه پیدا کرد.
مسئولیت این حملات را داعش بعهده گرفته است .
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران طی پیامی تلویزیونی که از سیمای آزادی پخش شد عملیات تروریستی در پاریس را محکوم کرد و با خانواده قربانیان این عملیات تروریستی ابراز همدردی کرد.
وی در این پیام با دولت ومردم فرانسه ابرازهمستگی کرد و افزود که مردم ایران طی 37 سال حاکمیت دیکتاتوری مذهبی و تروریستی آخوندی، یعنی پدر خوانده داعش با عمق وجود خود تلخی و داغ این جنایتها را حس میکنند و مردم فرانسه را در این لحظات کاملا درک میکنند.
مردمی که همین دوهفته پیش 24تن از بهترین فرزندان بی دفاع و بی سلاح  خود در لیبرتی را درحمله موشکی عوامل ابوداعش از دست دادند. 
به متن کامل پیام  توجه کنید:
از جانب مردم و مقاومت ایران برای آزادی و دموکراسی، حملات تروریستی و قتل عام مردم بی‌دفاع در پاریس را قویاً محکوم می‌کنم. این حمله را که مصداق جنایت علیه بشریت است، به رئیس‌جمهور، دولت و مردم فرانسه تسلیت می‌گویم و با مردم فرانسه به‌ویژه خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی می‌کنم. قلب ما امروز با شما، ملت فرانسه است.
مردم ایران که ۳۷ سال است تحت حاکمیت دیکتاتوری مذهبی و تروریستی آخوندی، یعنی پدرخوانده داعش قرار دارند، داغ و تلخی این جنایتها را در عمق وجود خود حس می‌کنند و مردم فرانسه و احساساتشان را دراين لحظات سخت ‏كاملاً درك مي‌كنند و با شما همدردند.
مردمي كه همين دو هفته پيش ۲۴ تن از بهترين فرزندان بي‌سلاح و بي‌دفاعشان را در حمله موشكي عوامل اين رژيم، به كمپ ليبرتي در عراق، از دست دادند.
امروز وجدان بشريت در شوک و ناباوری و حیرت فرو رفته است که چگونه می‌توان تحت نام خدا و دین چنین جنایتی را مرتکب شد. بنیادگرایی تحت نام اسلام چه در لباس شیعه و ولایت فقیه، و چه در لباس سنی و داعش و جنایات ضدبشری آنها، هیچ ربطی به اسلام ندارد. همچنان‌كه بايد حساب فاشيسم ديني حاكم بر ايران و جناياتش از جمله ۱۲۰ هزار اعدام سياسي، گروگانگيري، صدور تروريسم از آرژانتين تا كشورهاي اروپايي تا خاورميانه و كشورهاي آسيايي و آفريقايي را بايد از حساب اسلام و مردم  ايران جدا كرد. اين يك رويكرد ضروري براي منزوي كردن بنيادگرايي و تروريسم تحت نام اسلام است.
این پدیده شوم در هر کجا که باشد، دشمن صلح و بشریت است.
از همین رو، من همه مسلمانان، همه رجال دین، چه سنی و چه شیعه را فرا می‌خوانم که قویاً این جنایت را محکوم و درمقابل افراطی‌گری تحت نام اسلام، ایستادگی کنند و اجازه ندهند که عملکرد این تروریستهای جنایتکار به حساب اسلام و مسلمانان گذاشته شود.