۱۳۹۴ مرداد ۲, جمعه

ایران - سخنرانی مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران و فرمانده ارتش آزادیبخش ملی ایران در نشست توجیهی فروغ جاویدان

مسعود رجوی 
قبل از عملیات فروغ جاویدان یک نشست توجیهی در اشرف برگزار شد که در آن رفتن به عملیات به رای گذاشته شد که همه به اتفاق آرا به رفتن برای این عملیات اعلام آمادگی کردند بعد از رای گیری سخنان زیر توسط مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران و فرمانده کل ارتش آزادی بخش ملی ایران ایراد شد که متن این سخنرانی بشرح زیر است:
عملیات رو با استعانت از سرچشمه خروشان عشق و معرفت، فرستاده برگزیده خدا، خاتم الانبیا، محمد مصطفی، پیامبر اکرم و با استعانت از پاره جگر و عصاره وجودش راهبر و مقتدای عقیدتی و تاریخی مون سیدالشهدا حسین ابن علی علیهالسلام به پیش خواهیم برد.
اگر امروز نرویم، اگر به‌زودی نرویم، خیلی دیر خواهد شد. این همان لحظه نادر، لحظه کیمیایی و سرنوشت سازی است که اگر آن را در نیابیم امروز فردا دیر خواهد شد، پس بهتر این است که به‌دعوت خدا و خلق لبیک بگوییم و با استعانت از همان نامهای بزرگ و مقدسی که گفتم به‌زودی زود به پیش خواهیم تاخت. آماده‌اید پس.
(خروش رزمندگان: بله)
حالا برای ثبت در سینه تاریخ و شرکت در یک‌چنین تصمیم‌گیری بزرگ و بنیادی، عاری از احساسات ـ اگر‌ چه انقلابی را نمی‌شود از عواطفش جدا کرد ـ ولی با حسابگری نظامی و سیاسی محض، و با آرامش، هر کس که می‌گوید درست است که برویم و درست نیست که تأخیر کنیم و هر کس که می‌گوید رفتن به این عملیات، هر نتیجه‌یی که داشته باشد، به هر حال کیفاً بهتر از نرفتن است، دست بلند کند. لحظات تاریخی به آهستگی پیش می‌روند... هرکس که می‌گوید باید که برویم و اگر نرویم خیلی بدتر است و از ما بایسته و شایسته همین است که برویم؛ دست بلند کند، ببینم. می‌خواهم این لحظه ثبت شود... 
دستهایتان را بالا نگهدارید... 
آیا بر تصمیم خود استوارید؟ 
(خروش یکپارچه رزمندگان و کف‌زدنهای ممتد).

ادامه ....

ایران - پیام مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران به مناسبت جام زهراتمی ولی فقیه ارتجاع


روز گذشته مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران پیامی به مناسبت جام زهراتمی ولی فقیه ارتجاع دادند که در سیمای آزادی پخش شد .
توجه شما را به این پیام در این لینک  جلب میکنم: