۱۳۹۴ مهر ۱۴, سه‌شنبه

ایران - شورای ملی مقاومت بیلان سرکوب رژیم ایران را اعلام میکند



شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای  از بیلان طرحها و سرکوب رژیم ایران در کرمانشاه خبر میدهد .
در این بیلان که درعرض 6ماه فقط در کرمانشاه میباشد 499 طرح سرکوبگرانه و 10هزار بازداشت و 40هزارپرونده وجود دارد.
پاسدار جنایتکار منوچهر امان اللهی سرکرده نیروی انتظامی کرمانشاه این آمار را داد ه است و گفت که 10هزار دستگیری تازه بخشی از این طرحهاست .
این دستگیرهای و طرحها البته به کرمانشاه ختم نمیشود و این آمار سرکوب شامل همه شهرها و استانهای کشور میشود که حتما خیلی بیش از اینها در شهرهای دیگر بخصوص تهران است .
پاسدار-سرهنگ منوچهر امان اللهي، سركرده نيروي سركوبگر انتظامي در استان كرمانشاه، اعلام كرد، تنها اين نيرو در شش ماه گذشته 10هزار تن را در اين استان بازداشت كرده است. او همچنين اذعان كرد در همين مدت 499 طرح سركوبگرانه زير عنوان «ارتقاء امنيت اجتماعي استان» را به اجرا در آورده و افزود «هزار مأموريت در حوزه انتظامي استان تنها طي يك شبانه‌روز انجام مي‌شود.
اين پاسدار جنايتكار گفت اين دستگيريها جزيي از اين طرحهاست و در همين رابطه 40 هزار پرونده در شعب مختلف پليس در استان كرمانشاه تشكيل شده است. علاوه بر نيروي انتظامي سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات و دهها ارگان ديگر سركوب با آزادي عمل كامل شمار زيادي از شهروندان را دستگير و در بازداشتگاههاي رسمي يا بازداشتگاههاي اين ارگانها نگهداري مي كنند.
پاسدار امان اللهي اين اقدامهاي سركوبگرانه را در راستاي «اقتدار پليس و امنيت و آرامش» و ديگر ارگانهاي سركوبگر توصيف كرد كه به گفته اين سردژخيم «دستگاه‌هاي اثرگذار در حوزه نظم و امنيت» هستند.
يك هفته پيش از اين، پاسدار-سرتيپ حسين اشتري سركرده نيروي انتظامي رژيم تهديد كرده بود كه نيروي انتظامي «با بدحجابان و كساني كه شئون اسلامي را رعايت نمي‌كنند برخورد خواهد كرد.
ادامه....