۱۳۹۴ آذر ۲, دوشنبه

ایران - مریم رجوی : افراطی‌گری تحت نام اسلام، ربطی به اسلام ندارد و علیه سنتهای پیامبر آن است.


مریم رجوی 
روز شنبه 30آبان - برابر با 21نوامبر خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران در جلسه همبستگی با قربانیان حملات تروریستی در پاریس سخنرانی کرده و بر نقش بحران و جنایات بشار اسد در سوریه در پیدایش پدیده بنیادگرایی تاکید کرده و خواستار تشکیل یک جبهه واحد علیه بنیادگرایی شد و حمله به انسانهای بی دفاع در پاریس را حمله علیه اسلام و مسلمانان دانست .
در این جلسه شهرداران وشخصیتهای مختلف فرانسوی سخنرانی داشتند .
همچنین افزودند:مبارزه ما مسلمانان دموکرات مؤثرترین عامل برای از بین بردن این خطر جهانی است
توجه شما را به متن کامل سخنرانی خانم مریم رجوی جلب میکنم :
نمایندگان، منتخبان و دوستان عزیز فرانسویاز حضور شما در این مراسم همبستگی سپاسگزارم. دلهای همه ما به‌خاطر کشته شدن ۱۳۰انسان بی‌دفاع و مجروح شدن ۳۵۰نفر دیگر در آتش بنیادگرایی و تروریسم داغدار است. وجدان بشر از این وحشیگری به نام خدا و دین جریحه‌دار است. مردم ایران خود را در غم فرانسویها شریک می‌دانند.
مجاهدان لیبرتی در همین هفته‌ها به‌وسیله رژیم ایران موشک‌باران شدند و ۲۴ نفر از یارانشان را از دست دادند. هنوز کمپ نیمه‌ویران‌شان ترمیم نشده، ولی آنها هم گفتند که قلب ما با فرانسویها می‌زند. آنها روی همان خرابه‌ها در کنار پرچم فرانسه و پرچم ایران، سرود مارسیز و سرود ایران، مرز پرگهر را خواندند.
هیچ کس در جهان امروز، بیش از قربانیان بنیادگرایی اسلامی، درد مردم فرانسه را احساس نمی‌کند و ما مردم ایران، ما مسلمانان دموکرات، قربانیان اصلی این پدیده شوم هستیم.
آتش افراطی‌گرایی تحت نام اسلام که در سال ۵۷، با حاکمیت خمینی برافروخته شد تا به‌حال ۱۲۰ هزار مخالف سیاسی در ایران را به قتل رسانده است. در سال ۱۳۶۷، به فتوای خمینی ظرف فقط چند ماه در ایران ۳۰ هزار زندانی سیاسی را تنها به‌خاطر عقایدشان قتل‌عام کردند. امروز خانواده‌های قتل‌عام‌شدگان در ایران، بیش از هر کس درد خانواده‌های قتل‌عام ۱۳ نوامبر پاریس را حس می‌کنند.
ادامه ...