۱۳۹۴ آبان ۹, شنبه

ایران - پیام عزیز رضایی به مناسبت حمله مزدوران خامنه ای به لیبرتی

عزیز رضایی 
عزیز رضایی مادر رضاییهای شهید پیامی به مناسبت حمله موشکی و جنایتکارانه مزدو ران خامنه ای درعراق به کمپ لیبرتی فرستاد که درآن تاکید کرد که این عمل جنایتکارانه خامنه ای جز بر قاطعیت هر چه بیشتر وعزم و رزم ما نخواهد افزود و راه نجات و گریزی برای رژیم رو به او نخواهد داشت.
به   متن کامل این پیام توجه کنید:
مشخص است که آخوندهای زهرخورده و درمانده دربرابر دشمن اصلی وهماورد جدی خود و برای سرپا نگه‌داشتن نیروهای سرخورده و روحیه باخته اشان دست به چنین جنایاتی یازیده‌اند.
اما خامنه‌ای با این قبیل جنایات،جز بر قاطعیت هرچه بیشتر وعزم و رزم ما نخواهد افزود و راه نجات و گریزی برای رژیم روبه زوالش نخواهد یافت.

ما در این ماه محرم، هم زبان با زینب کبری علیها سلام به او می‌گوییم، ای یزید دوران، ما در صحنه‌های شهادت فرزندانمان و به آتش کشیدن خیمه‌های آنان در سرزمین حسین جز افتخار و سرفرازی چیزی نمی‌بینیم.
ای یزید، گویا پیام مجاهدان لیبرتی در عاشورای حسینی که فریاد می‌زدند ”بشنو ای یزید، مرگت در رسید“ را شنیدی که این چنین هراسان به هر جنایتی متوسل می‌شوی. ... .
ما این شهادتهای جانسوز را به خواهر مریم و مسعود عزیز که جگر گوشه‌هایشان این‌چنین آماج تیر دشمنان خدا و خلق قرار می‌گیرند تبریک و تسلیت می‌گویم.
ما ضمن همدردی و همراهی با همه فرزندان مجاهدمان و به‌ویژه برادر مجاهد مهدی ابریشمچی که برادرش فرمانده دلاور حسین ابریشمچی در زمره این شهداست بر ادامه راه این شهیدان تا به آخر سوگند یاد می‌کنیم.
از طرف مادران شهدای مجاهد خلق:
عزیز رضایی