۱۳۹۴ مرداد ۱۵, پنجشنبه

ایران - رفسنجانی در جنگ قدرت با خامنه ای نتیجه مذاکرات را به جیب خود ریخت

خامنه ای در سخنرانی خود شروع مذاکرات اتمی  را از زمان دولت قبلی یعنی احمدی نژاد بیان کرد و گفت که مذاکرات با آمریکا با اجازه و زیر نظر خود من شروع شد و تأکید کرد که این هم در دولت قبلی و نه این دولت بود.
ولی رفسنجانی در جنگ قدرت با خامنه ای روز سه شنبه 13 مرداد که در برج میلاد سخنرانی میکرد گفت :مذاکراتی که آن موقع شروع شد، جدی نبود، تیم ضعیفی را برای انجام آن گذاشتند، چرا که دولت احمدی‌نژاد انگیزه این کار را نداشت و آن را «در نطفه خفه کرد». متقابلاً این دولت ما بود که «ذاتاً » این کاره بود و تابو مذاکرات با آمریکا را شکست و حالا یک عده، بی‌خودی «دارند دست و پا می‌زنند». به عبارت دیگر رفسنجانی، این وضعیت سیاسی جدید یا به قول خودش این «تحول» را یک عمل انجام شده می‌داند که خامنه‌ای و باندش در برابر آن دست و پای مذبوحانه می‌زنند.
رفسنجانی که می‌داند تا تنور بحث توافق داغ است، باید نان خود را بچسباند، در انتشار متن همین سخنرانی در سایت خودش و سایر رسانه‌های وابسته با سرعت بسیار عمل کرد و کاملاً آشکار بود که نمی‌خواهد در این دوئل، تأخیر داشته باشد؛ به‌خصوص که خامنه‌ای، بحث مذاکرات و تلاش برای مصادره آن را روز دوم تیرماه مطرح کرد و جنگ هژمونی با رفسنجانی را هم قبل از آن، از مراسم سالمرگ دجال (در 14خرداد) کلید زد؛ بنابراین اگر رفسنجانی دیرتر اقدام می‌کرد قافیه را باخته بود............



ایران - فضیحت توطئه رژیم ایران علیه احمد شهید با الگوی توطئه‌هایش علیه مقاومت ایران

احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در ایران 
رژیم آخوندی در جعلی فضاحت بار علیه گزارشگر ویژه سازمان ملل در ایران با ساختن یک سند جعلی علیه احمد شهید وانمود کرد که احمد شهید درازای دریافت رشوه از عربستان برای موضعگیری علیه ایران اقدام میکند که احمد شهید این خبر را تکذیب و ویکی لیکس نیز نسبت این جعل احمقانه و وقیحانه اعتراض کرد .
روزنامه گاردین نوشت که در بررسی دقیق این سند جعلی مشخص شد که این سند به کمک یک تکنیک کامپیوتری ساخته شده است .


ایران - موج فزاینده اعتراضات در شهرهای میهن بعد از توافق اتمی


با توجه به  توافق اتمی صورت گرفته بین رژیم آخوندی و کشورهای غربی و وعده های توخالی برداشتن تحریمها بعداز توافق از جانب سردمداران ریز و درشت رژیم هیچ تغییری حاصل که نشد هیچ بلکه قیمتها بالا هم رفت و فشار زندگی به مردمی که حتی برای نان شبشان هم محتاجند روزی نیست که چندین تظاهرات و یا تجمع اعتراضی در گوشه و کنار کشورمان نداشته باشیم مردمی که حتی مجبور به خودسوری بخاطر ناتوانی از مخارج زندگیشان هستند ولی باز هم دزدان غارتگر بر مسند قدرت عین خیالشان نیست و مردم باز هم با فشار هر چه بیشتر گذران زندگی میکنند .به اعتراضات این چند روز توجه کنید:

رئیس اتحادیه واحدهای سنگبری استان تهران روز چهارشنبه ۱۴ مرداد 94 خبر داد که پنج هزار و۵۰۰ واحد از شش هزار واحد سنگبری در ایران، در اعتراض به اخاذی مالیاتی توسط رژیم آخوندی کار خود را «‌تعطیل کرده‌اند».

تهران 14مرداد 94 - کارگران به جان آمده شرکت مخابرات روستایی از استانهای خوزستان، گیلان، ایلام و کردستان در برابر مجلس ارتجاع دست به تجمع اعتراضی زدند. حقوق آنها ماهها پرداخت نشده است و کارگزاران حکومتی پاسخگوی آنان نیستند.

روز چهارشنبه 14مرداد 94 گروهی از تاکسی‌داران در حوالی میدان ونک در اعتراض به حذف سوبسید بیمه رانندگان دست از کار کشیدند. معترضان سپس در محل ایستگاه تاکسیها تجمع کردند و خواستار رسیدگی به این مشکل شدند. بنا‌ به تصمیم رژیم آخوندی از این پس رانندگان بابت بیمه آزاد باید ماهی 180هزارتومان پرداخت کنند.