۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

ایران - مریم رجوی ريیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت : ما خواهان ایران بدون اعدام هستیم

مریم رجوی 

روز 17 مهر به مناسبت10اکتبر روز جهانی اعدام کنفرانسی درپاریس برگزار شد که مریم رجوی ريیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت نیز در آن شرکت کرد و به سخنرانی پرداخت.
در این سخنرانی او خواستار خلع ید از رژیم آخوندی درکشورهای منطقه شد.همچنین اضافه کرد که اگر کشورهای منطقه مقابل نقض حقوق بشر در ایران میایستادند هرگز ملاها نمیتوانستند به وحشیگیریهای خود را  درعراق و سوریه گسترش بدهند.
مريم رجوي تصريح كرد: «كساني كه مي‌خواهند دست رئيس جمهور اين رژيم را از اين جنايتها بشويند، بايد بدانند كه راه جنايت و آدمكشي را در منطقه و سراسر جهان باز مي كنند. روحاني صريحاً گفته است كه این اعدامها “یا بر اساس قانون خداست یا قانونی است که مجلس تصویب کرده... و ما مجری هستیم”. آخوندهاي حاكم هر اختلافي كه با هم داشته باشند، درباره اعدام و سركوب اشتراك نظر دارند. آنها براي حفظ رژيمشان از اعدامها سود مي‌برند. اما جنايتكاران بدانند كه از اين خونها كه هر روز از پيكر ملت ايران مي‌ريزد، سرانجام سيلابي برخواهد خاست و به كار رژيم آخوندها پايان خواهد داد.
مريم رجوي در تشريح برنامه مقاومت در ايران آزاد فردا گفت: طرح ما براي آينده، يك ايران بدون اعدام و برچيدن احكام شريعت آخوندي و پيريزي يك قضاييه مستقل است، دفاع از ارزشهاي دموكراتيك و از آزادي، برابري و حريم زندگي خصوصي آحاد مردم، طرحي كه در آن هيچ كس خودسرانه دستگير نميشود، شكنجه ممنوع است.
شهادت فرزاد مددزاده، يك زنداني سياسي كه پس از تحمل 5 سال حبس در شكنجه گاههاي رژيم به تازگي از زندان آزاد شده و پريا كهندل، دختر جوان يكي از زندانيان سياسي در زندان گوهردشت كرج؛ كه هر دو از هواداران مجاهدين خلق در داخل ايران بوده و به تازگي از ايران خارج شده اند، در مورد وضعيت اسفبار تحميل شده بر مردم ايران و اوضاع وخامت بار زندانهاي رژيم از قسمتهاي قابل توجه جلسه «ايران، حقوق بشر، توقف اعدام» بود. آنها از مجامع بين المللي خواستند كه به محكوم كردن لفظي اين رژيم اكتفا نكنند و سردمداران رژيم ايران را به خاطر جنایتهایشان به خصوص قتل عام 30 هزار زندانی و اعدامهای مستمر و روزانه، به دادگاههاي بين المللي بكشانند. 
ادامه ...