۱۳۹۴ آبان ۵, سه‌شنبه

ایران - ماشاالله حائری تقاص پدریک مجاهد بودنش را پس میدهد

شورای ملی مقاومت ایران 

ماشاالله حائری زندانی سیاسی دهه شصت که پسر و برادرش در لیبرتی هستند فقط بدلیل دیدن برادر و پسرش در اشرف دستگیر و به 15سال زندان محکوم شده است چرا که وابستگی خانوادگی با مجاهدین در حکومت آخوندی جرم است .
او که از بیماریهای مختلف رنج میبرد اخیرا نیز حالش وخیم شد و به بیمارستان منتقل شد ولی با وجود معالجه نشدن باز به زندان برگردانده شد رژیم آخوندی که به شیوه زجر کش کردن زندانیان بیمار آنها را از معالجه و درمان محروم میکند به این شیوه میخواهد که زندانیان را وادار به تسلیم کند ولی زندانیان سیاسی مقاوم مرگ را به ذلت تسلیم ترجیح داده ومانند شهید محسن دگمه چی که علیرغم داشتن بیماری سرطان  به خواسته دژخیم تن نداد و مرگ با شرف را با طیب خاطر پذیرا شد ,هرگز سر تسلیم فرود نمیاورند و بارها ثابت کرده اند که ایرانی را با قاتلان مردم ایران سر سازش نیست .
شورای ملی مقاومت ایران در رابطه با وضعیت ماشاالله حائری اطلاعیه ای صادر کرد که توجه شما را به این اطلاعیه جلب میکنم:
ماشاءالله (حمید) حائری، 64ساله از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت، پس از یک هفته بیماری و دردهای شدید در ناحیه سر و بینی و حالت تهوع و ضربان شدید قلب و تورم پیشانی و ممانعت دژخیمان از درمان وی، بعدازظهر یکشنبه 3آبان کنترل خود را از دست داد و ناگهان به زمین خورد. پس از انتقال به بهداری زندان، در حالی که بر دست و پای او زنجیر بسته بودند او را به بیمارستان هزار تختخوابی تهران منتقل کردند. گفته می‌شود او دچار سکته مغزی شده و در اثر تأخیر در معالجه از کمر فلج شده است.
دژخیمان در بیمارستان نیز شدیدترین کنترل را بر او اعمال می‌کنند و حتی از ملاقات دخترش خانم نگار حائری با او جلوگیری می‌کنند. نگار حائری یک وکیل است که تا کنون بارها دستگیر و زندانی شده و اکنون با وثیقه سنگین بیرون از زندان به‌سر می‌برد.
آقای حائری که از زندانیان سیاسی دهه 60 است، به‌خاطر حضور برادر و فرزندش در لیبرتی، 6سال پیش در سال 1388 بار دیگر دستگیر و به 15سال زندان محکوم شده است. وی بر اثر سالها زندان و شکنجه از بیماریهای مختلف رنج می‌برد و پیش از این نیز بارها دچار ایست قلبی در زندان شده است. مقاومت ایران بارها نسبت به سلامتی وی هشدار داده است.
ادامه ....