۱۳۹۴ مرداد ۹, جمعه

ایران - مريم رجوي ریئس جمهور برگزیده مقاومت ایران : تخريب نمازخانه اهل سنت در تهران يك اقدام ضد اسلامي، فرقه گرايانه


مریم رجوی 
رژیم آخوندی در یک اقدام شرمانه نمازخانه اهل سنت در پونک تهران تخریب کرد درهمین رابطه خانم مریم رجوی پیامی در محکومیت این عمل فرستادند و آن را اقدامی فرقه گرایانه و جنایتکارانه نامیدند به متن کامل پیام توجه کنید:
خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، تخريب نمازخانه اهل سنت در پونك تهران را يك اقدام ضد اسلامي، فرقه گرايانه و جنايتكارانه توصيف كرد و عموم مدافعان حقوق بشر و آزادي مذهب و عقيده و جامعه جهاني به ويژه كشورهاي اسلامي و اروپايي و آمريكا را به اعتراض عليه آن فراخواند.
بر اساس گزارشها صبح روز چهارشنبه 7 مرداد نيروهاي سركوبگر نمازخانه «پونك» در تهران را كه از مدتها قبل به زور بسته بودند و از برگزاري نماز در آن جلوگيري مي كردند، تخريب كردند.
تخريب اين نمازخانه در حالي صورت مي گيرد كه رژيم آخوندي به رغم وجود شمار زيادي از اهل‌سنت در تهران، آنها را از داشتن مسجد محروم كرده است و از ساختن مسجد توسط آنها نيز به شدت جلوگيري كرده است.
سياست سركوبگرانه رژيم آخوندي نسبت به اهل تسنن در دوران رياست جمهوري روحاني شدت يافته است. در اين مدت شمار زيادي از زندانيان اهل تسنن در زندانهاي گوهردشت، اروميه، مياندوآب، چاه‌بهار، زاهدان و زابل اعدام و شماري از روحانيان اهل سنت و شهروندان در سيستان و بلوچستان ترور شده اند.
ادامه ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر