۱۳۹۴ دی ۲۵, جمعه

ایران - دسته گل جدید سپاه


ملوانان دستگیر شده آمریکا

از شروع  این جریان جواد ظریف به دست و پا افتاد و در تماس با جان کری قول داد که همه ملوانان را آزاد کند. بعد هم در یک دروغ آشکاربرای مصرف داخلی اعلام کرد که آمریکا ازما معذرت خواهی کرد درنتیجه ما این ملوانان را آزاد کردیم !.
اما به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن روز چهارشنبه ۲۳ دی‌ماه در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد:‌ «واشینگتن به هیچ‌وجه از ایران در خصوص ورود تفنگدارانش به آب‌های این کشورعذرخواهی نکرده است. دلیلی برای عذرخواهی وجود ندارد؛ این فقط یک تمرین دریایی استاندارد بود و درخواستی هم برای عذرخواهی مطرح نشده است».
وزارت خارجه آمریکا هم در موضعگیری جداگانه‌یی ادعای سپاه پاسداران را تکذیب کرد.
اما جالبتر از همه خبررسانه های رژیم است فقط به تیتر این رسانه های حکومتی توجه کنید:
 پنجشنبه ایرنا24دیماه1394: «اقتدار و دیپلماسی دریک قاب »
حالا «دیپلماسی» در سپیده دم روز ٢٤ دیماه ٩٤ و ١٤ ژوئن ٢٠١٦ تجربه موفق دیگری دارد تا اگر حتی در کتاب های درس ازآن یاد نشود، اما بتواند عصای دست دیپلمات های آینده شود. همانطور که از پیام ظریف و کری بعد ازاتفاقات دیروز می شد بالیدن دوباره آنها را به نتیجه تازه ترین «تلاش دیپلماتیک» شان فهمید.
پنجشنبه24دیماه1394 –آرمان:  «زبان نرم و اقدام قاطع» .
پنجشنبه24دیماه1394 -قانون: «تكيه به ديپلماسي در اوج اقتدار»با طعنه به احمدی نژاد نوشت : «ملوانان بدون کت وشلوار آزاد شدند».
پنجشنبه24دیماه1394 -باشگاه خبرنگاران جوان  : « بروجردی: رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع:اقدام دلیرانه نیروی دریایی سپاه نشان داد، امنیت خلیج فارس در ید قدرت ایران است. »
پنجشنبه24دیماه - جام جم: «پیام های اقتدار دریایی ایران »
یکی نیست بگوید که آبت نبود دونت نبود ملوان گرفتنت بعداز اینهمه ترافیک غلط کردم بعد از آتش زدن سفارت عربستان چه بود؟ کافی بود که از یک بچه 10ساله که خبر سفارت عربستان را خوانده بود مشورت میگرفتی و میفهمیدی که چه کار باید بکنی .
اما نیازی به زحمت و کند و کاش زیادی نیست چرا که بند تلاش دیپلماتیک رژیم را خبرگزاری ایرنا درچند جمله پایین تر با عنوان »در یک قدمی اجرای برجام « به آب میدهد که :
پنجشنبه ایرنا24دیماه1394-«عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رییس ستاد پیگیری اجرای برجام، عصر دیروز در جریان سخنرانی در خانه اندیشمندان علوم انسانی، از نزدیکی به اجرای برجام خبر داد و با اعلام این که آژانس بین المللی انرژی اتمی تا روز جمعه به راستی آزمایی های خود درباره ایران خاتمه و گزارش خود را ارایه می دهد گفت: طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هفته آینده به آخر خط می رسیم و روز اجرایی شدن برجام را اعلام می کنیم».
و معنی توییت جواد ظریف وزیر خارجه رژیم هم فهم میشود وقتی که مینویسد:
«خوش وقتیم که می‌بینم گفت‌وگو و احترام، و نه تهدید و شتابزدگی، مساله ملوانان را به سرعت حل کرد. از این نمونه اخیر بیاموزیم».
اینجاست که خواننده در میبابد که اینهمه به دست و پاافتادن و دیپلماسی کارکردن وگفت‌وگو و احترام و ...برای چیست؟
نگو که تیغ برجام در راه است ....

ولی تیغ اصلی ازآن مردم و مقاومت سازمانیافته آن است که ضربه نهایی را برکمر این حاکمان شیاد وارد آورده و ایران، این زیباترین وطن را آزاد کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر