۱۳۹۴ بهمن ۲۴, شنبه

ایران - مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران : تاوقتی که ملاها در حکومت‌اند‌ تروریسم تحت نام اسلام حيات خود را از این رژیم می‌گیرد

مریم رجوی رئيس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران 

در جلسه ای دراورسوراواز که در تاریخ 23بهمن 1394 برگزار شد خانم مریم رجوی رئيس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران دیداری با تعدادی از نمایندگان پارلمان انگلیس داشتند که دراین دیدارخانم مریم رجوی سخنرانی کردند و دراین سخنرانی به وضعیت رژیم حاکم برایران ومماشات و معامله اقتصادی غرب با این رژیم دیکتاتورو حمایت این نمایندگان از مقاومت ایران پرداختند دوستان عزیز توجه شما را به متن کامل این سخنرانی جلب میکنم :
نمایندگان محترم مجلسین انگلستان!
خیلی خوش‌ آمدید. توجه شما به مسأله حقوق بشر و دمکراسی در ایران و تأکیدتان بر نقش مقاومت ایران حقیقتا تحسین‌‌برانگیز است. شما پرچمداران یک سیاست صحیح در اروپا نسبت به مهم‌ترین خطر این دوران یعنی استبداد مذهبی حاکم بر ایران هستید.
برای دفاع از این سیاست، شما شجاعت به‌خرج داده‌اید. می‌دانم که این کار ساده‌یی نیست. وقتی دولت‌ها درحال مماشات هستند، در جهت خلاف آن‌ها حرکت کردن مشکل است. شما تحت فشار قرار می‌گیرید، ولی این شرایط همه کسانی است که علیه یک سیاست منحرف به‌پا خاسته‌اند. هم‌چنین از ابتکار عمل شما در انتشار بیانیه‌یی درباره لزوم اتخاذ سیاست قاطع نسبت به ایران قدردانی می‌کنم.
سال‌ها پیش ما نسبت به خطر اتمی رژیم ایران هشدار می‌دادیم. به کرات اطلاعات برنامه‌های سری اتمی آخوندها را افشا کردیم. اما دولت‌های غرب به‌سود خود نمی‌دیدند که به هشدارهای ما توجه کنند. تا این که ملاها به یک قدمی تولید بمب رسیدند.
حالا خوشبختانه توافق اتمی امضا شده است. اگرچه در این توافق امتیازهای نابه‌جایی به ملاها دادند، اما خطر برای چند سال عقب افتاده است. به این ترتیب، اثبات شد که هشدارهای مقاومت ایران و کمیته شما یعنی کمیته بریتانیایی پارلمانی ایران آزاد صحیح بوده است.
حالا ما باز هم نسبت به خطر استبداد مذهبی حاکم بر ایران هشدار می‌دهیم. اما این خطر چگونه عمل می‌کند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر