۱۳۹۴ مرداد ۳۱, شنبه

ایران - شورای ملی مقاومت ایران فراخوان به انتشارکلیه اسناد توافق اتمی با رژیم میدهد

شورای ملی مقاومت ایران 
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای فراخوان داد که کلیه اسناد توافق اتمی با رژیم آخوندی را منتشر شود تا جزییات اقدامات رژیم در سایت پارچین مشخص شود.
در این اطلاعیه پاسدارسرتیپ حسینی تاش بعنوان بالاترین مسول بمب سازی مامور جلوگیری از روشدن اسرار پارچین معرفی شده است.
امضای سند توسط حسین تاش را که مقاومت ایران نقش وی را در بمب سازی 11 سال پیش افشا کرده بود حاکی از حساسیت پارچین است که یک بازرسی دقیق از آن بسیاری از اسرار اتمی رژیم را افشا میکند.
انتشار ترتیبات جداگانه II مورد توافق جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ”توسط آسوشیتدپرس به خوبی نشان می‌دهد که رژیم آخوندی از فاش شدن فعالیتهای مخفیانه‌اش در پارچین برای دستیابی به بمب اتمی به‌شدت وحشت دارد و بهیچ‌وجه با مذاکره و گفتگو به بازرسی از این سایت تن نمی‌دهد.
مواد ششگانه این ترتیبات که نتیجه چند سال مذاکره و دهها ملاقات و مباحث بسیار طولانی است در عمل به‌معنی توافق برای عدم بازرسی از پارچین است و تنها به رژیم فرصت می‌دهد اقدامات پیشین خود برای دستیابی به بمب اتمی را برای همیشه مخفی نگه دارد، امری که راه را برای مخفی کاری و فریبکاری در راستای بمب‌سازی باز می‌گذارد.
امضای این توافق توسط سرتیپ پاسدار علی حسینی تاش که طی دو دهه گذشته از اصلی‌ترین مسئولان دستیابی به سلاح اتمی در رژیم آخوندی بوده و به فریبکاریها و مخفی کاریها اشراف کامل دارد، از حساسیت فوق‌العاده بالای پارچین برای رژیم آخوندی خبر می‌دهد و تردیدی باقی نمی‌گذارد که یک بازرسی دقیق از پارچین بسیاری از اسرار پروژه تسلیحات اتمی رژیم را برملا می‌کند. زمانی که محفظه‌های انفجاری و آزمایشهای ضربه و انفجار در پارچین انجام شده حسینی تاش از بالاترین مسئولان مستقیم پروژه بمب‌سازی رژیم بوده است.
این توافق و امضای آن توسط حسینی تاش نشان می‌دهد که آخوندها تنها زبان قاطعیت را می‌فهمند و مذاکره و گفتگو را مانند دو دهه گذشته در خدمت گمراه کردن جامعه جهانی و ادامه پروژه بمب‌سازی به‌کار می‌گیرند.
مخفی نگه‌داشتن توافقات اتمی با این رژیم به هر دلیل و یا توجیهی تنها امکان فریبکاری بیشتر را برای آخوندها فراهم می‌کند. از این‌رو مقاومت ایران خواستار انتشار تمامی توافقات اتمی طرفهای بین‌المللی با رژیم آخوندی و بازرسیهای سرزده از مراکز نظامی و غیرنظامی آن می‌باشد. این حق مردم ایران و ضرورت صلح جهانی و کمترین تضمین برای جلوگیری از دستیابی رژیمی به بمب اتمی است که سه دهه جهان را فریب داده است. اگر ملایان خواستار راستی آزمایی واقعی حول برنامه اتمی خود بودند هیچ مخالفتی با علنی شدن این توافقات نداشتند.
سرتیپ پاسدار حسینی تاش که سالها رئیس مرکز تحقیقات وزارت دفاع و درگیر پروژه تسلیحات هسته‌ای بود از اسفند1382 (فوریه2004) تا مهر1384 (سپتامبر2005) جانشین وزیر دفاع شد که «مرکز آمادگی و فن‌آوری نوین دفاعی» که در آن زمان نام ارگان بمب‌سازی به‌ریاست محسن فخری‌زاده بود تحت نظارت مستقیم او قرار داشت.
در کتاب حسن روحانی به‌نام «امنیت ملی و دیپلوماسی هسته‌ای» که در 2011 منتشر شد آمده است اعضای «کمیته عالی هسته‌ای مستقر در دبیرخانه» شورایعالی امنیت ملی که «از سوی سران نظام انتخاب شده بودند» عبارت بودند از «ولایتی (نماینده خامنه‌ای)، خرازی (وزیر خارجه)، یونسی (وزیر اطلاعات)، شمخانی (وزیر دفاع)، حسینی تاش (جانشین وزیر دفاع)، آقازاده (رئیس سازمان انرژی اتمی) و این‌جانب (حسن روحانی دبیر شورایعالی امنیت ملی) » (ص 141).ادامه .....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر